An Unbiased View of آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

پس از ساخت حساب در بایننس، حالا برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

در صرافی‌های خارجی معمولا فعالیت برای مبالغ بالا بدون انجام احراز هویت امکان پذیر نیست، با این حال هستند صرافی‌هایی که شما بتوانید مثلا معاملات زیر ۱۰۰۰ دلار را بدون احراز هویت نیز انجام دهید.

در اغلب صرافی‌های ایرانی باید تصویر مدارک شناسایی خود (مثل کارت ملی و کارت بانکی) را برای صرافی بفرستید تا حساب شما را تأیید کند.

امکان شارژ حساب با دلار و یورو هم وجود دارد؛ اما به حساب‌ بانکی/ اعتباری بین‌المللی نیاز دارد که برای کاربران ساکن ایران امکان‌پذیر نیست.

در دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. تراکنش‌های بیت کوین نیمه‌ناشناس و برگشت‌ناپذیر هستند و اگر به‌دلیل رعایت‌نکردن اقدامات مربوط به امنیت، بیت کوین‌های شما منتقل شود، پیگیری آن بسیار مشکل خواهد بود.

پس از خرید بیت کوین، بعضی از سایت‌ها بیت کوین را روی کیف پول‌های موجود روی سایت ذخیره می‌کنند؛ اما برای امنیت بیشتر می‌توانید بیت کوین‌ خود را به کیف پول شخصی برداشت کنید.

به این صورت تراکنش‌های شبکه تأیید می‌شوند و هر سال مقداری به ارزهای دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود. در بایننس امکان مشارکت در اثبات سهام بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

خیر، ارزهای دیجیتال همان‌طور که از اسمشان پیداست دیجیتالی هستند و ماهیت فیزیکی ندارند. ارزش دارایی‌های شما به صورت دیجیتالی در کیف پول شما ثبت می‌شود.

اما به‌طور کلی بیشتر افراد از سایت‌های ایرانی برای خرید بیت کوین استفاده می‌کنند.

انتقال ارز دیجیتال خریداری شده (معمولا تتر) به یک صرافی خارجی

این مقاله به آموزش صرافی بایننس اختصاص دارد. در این راهنما، ضمن معرفی مختصر بایننس، ابتدا نحوه ساخت حساب و برقراری امنیت آن را آموزش می‌دهیم و سپس یاد می‌گیرید که چگونه در این صرافی ارزهای دیجیتال را معامله کنید.

۳. پس از ثبت نام در صرافی بهتر است احراز هویت اموزش خرید رمز ارز را نیز انجام دهید.

طبق این اطلاعیه هرگونه استفاده و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بانک‌ها، مؤسسات مالی و صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی رسماً ممنوع اعلام شد. اما این حکم هم به‌معنای ممنوعیت برای مردم نبود.

سرعت بالا از آن جهت مهم است که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، انتقال اطلاعات (درخواست خرید و فروش) در زمان مناسب و قیمت تعیین شده انجام نمی‌پذیرد.

Report this wiki page